In die optiek hebben wij in België de marktplaats Myspecialist.be en in Zwitserland de marktplaats Myspecialist.ch opgericht.
Onze missie: optreden als een betrouwbare derde partij tussen de cliënt en de dienstverlener.
Onze toegevoegde waarde: de verbinding met een uitstekende freelancer certificeren; de freelancer ondersteuning bieden om hem/haar te helpen een uitstekende dienst te leveren met een minimum aan administratieve taken en tenslotte het geld beschermen dat met de aanvraag gemoeid is.
Welk probleem lossen we op?
Heb je geprobeerd contact op te nemen met Jo de Loodgieter? Heeft hij niet geantwoord ?
We weten allemaal dat het vinden van Jo de loodgieter om een offerte te vragen ingewikkeld is.
Als je het geluk hebt hem te vinden, rijzen er een reeks vragen:
Wanneer stuurt hij me zijn schatting ?
Is het echt betrouwbaar ?
Zal hij de deadlines halen ?
Wat gebeurt er als de levering niet overeenstemt met zijn raming ?
Welk verhaal heb ik als de voorschotten die ik heb betaald niet goed worden gebruikt ?
Aan zijn kant, Jo de loodgieter vraagt zich af...
Wie zal mij helpen met mijn offertes ?
Wie zal mij helpen met mijn planning ?
Wie zal mijn facturen maken ?
Wie zal mijn niet-betalende klanten opvolgen ?
Wie doet mijn boekhouding ?
In 2005 heb ik het bedrijf Sisenior opgericht.
De missie van het bedrijf is om alle dagelijkse problemen op te lossen. Een team van 140 medewerkers wordt gemobiliseerd om een oplossing te vinden en aan de verzoeken van onze klanten te voldoen. De onderneming heeft een omzet van meer dan 3.000.000 euro bereikt, maar het ontbreekt aan winstgevendheid en het bedrijfsmodel moet worden heroverwogen.
Sinds enkele jaren zijn er digitale initiatieven in opkomst die bekend staan als marktplaatsen.
De meesten van hen zijn u bekend (booking.com, amazon.com, airbnb, uber, …) Het idee kwam bij me op om een marktplaats voor diensten te creëren.
In 2011 wordt de onderneming MYSPECIALIST SA opgericht in Montreux, Zwitserland.
De missie van de marktplaats is om gebruikers met een behoefte in contact te brengen met freelancers die de juiste oplossing kunnen bieden. Het bedrag van de transactie wordt geregistreerd tijdens de duur van het werk. Een team van experts in klantenrelaties en werken beheert de administratieve rompslomp en biedt ondersteuning.
Tegenwoordig
Zijn wij actief in België en op het Meer van Genève.
De diensten die wij aanbieden…
Wij garanderen de betrouwbaarheid van de specialisten in ons netwerk door een veeleisend aanwervingsproces waarbij meer dan 30 selectiecriteria worden gevalideerd.
Wij bieden één enkel aanspreekpunt. Op de marktplaats Myspecialist.be kan elk probleem opgelost worden.
Wij garanderen dat het aan het werk bestede geld wordt beschermd
Wij garanderen dat de diensten worden verleend binnen een wettelijk kader.
Wij bieden elke specialist een gepersonaliseerde dienst aan om het administratief, logistiek, boekhoudkundig en financieel beheer te vergemakkelijken.
Wie is de ideale gebruiker die waarschijnlijk geïnteresseerd zal zijn in uw markt ?
Ons aanbod is in de eerste plaats gericht op professionals die de kwaliteit van hun beroepsleven willen verbeteren. Door het administratieve, logistieke, boekhoudkundige en financiële beheer te delegeren, kan de specialist meer dan 80% van zijn niet-productieve tijd vrijmaken voor zijn passie.
De verzoeken om contact die op het platform worden geregistreerd, komen uit alle lagen van de bevolking. De meest terugkerende verzoeken betreffen echter de bedrijfssector met in het bijzonder alle verzoeken voor renovatie tussen 1000€ en 150,000€.
Ons team
Onze ambities voor de komende jaren…
De voordelen van een abonnement op onze nieuwsbrief
Een specialist is vroeg klaar met zijn dag en komt in uw buurt? Hij belt u op om op de terugweg gratis een klein probleem te verhelpen. Meer informatie
Neem gratis deel aan het samenwerkingsprogramma van Myspecialist. Meer informatie
Door het platform georganiseerde acties. Meer informatie